Theme baru

Assalamualaikum kepada semua pembaca sekalian. Dah lama aku tak post sesuatu dalam blog baru aku ni. Kali ni aku baru je abis tukar theme baru. Tengok kt atas tu, kluar Microfinance Empowers, tu adalah iklan layanan masyarakat oleh google adsense. Bile kuar iklan tu secara otomatiknya bile org klik takkan dapat duit. Kalau nak letak google adsense kat blog, blog tu mesti dalam bahasa yang diterima google iaitu bahasa inggeris, kalau blog berbahasa melayu macam aku ni maknanya tak dapat la duit. Itu ari ada sekejap jer kuar kt blog aku ni, google terlepas pandang. Hmm, sebenarnya aku ada banyak nak crita pasal adsense tp tak tau mcm mana nak mula.Takpelah, nnti ada idea aku post crita pasal adsense.

Comments

Popular posts from this blog

Jenis-jenis Kereta

Projek Katil DIY

Kabinet Dapur DIY Eksperimen