Bajet Persendirian

Salam kepada semua pembaca. Kat sini saya ada nak berkongsi sedikit tentang bajet bulanan. Semua orang sedia maklum tentang bajet kan? Baru-baru ni pun kerajaan sudah pun membentangkan bajet 2011 yang begitu bermanfaat buat rakyat Malaysia. Moga dengan bajet 2011 itu nanti dapat meningkatkan ekonomi Malaysia.

Jadi, saya bukan nak cakap pasal bajet 2011, tapi nak berkongsi tentang satu fail khas untuk pembaca sekalian. File ini adalah dalam bentuk Microsoft Excel. Cuma anda anda boleh masukkan jumlah bajet anda mengikut apa yang anda bajetkan. Semuanya akan dikira secara otomatik. Amat senang dan memudahkan kita untuk mengira bajet. Buat masa ni saya bagi jenis bajet bulanan dahulu. Ada masa nanti saya bagi pulak bajet tahunan. Semua lengkap, cuma isi je jumlah bajet anda dan akan dikira secara otomatik. apa yang penting, ianya percuma daripada saya. Tengok gambar di bawah sebagai contoh untuk pembaca semua.



Jadi, dengan adanya bajet ni, dapat la kita merancang perbelanjaan bulanan kita supaya kewangan kita sentiasa mencukupi. Nanti takdalah smpai tengah bulan je dah mula makan megi. Ok la..setakat ni saja dulu. jumpa lagi di lain masa.

Untuk download klik Bajet Bulanan Persendirian

Comments

Popular posts from this blog

Jenis-jenis Kereta

Projek Katil DIY

Kabinet Dapur DIY Eksperimen